superdieetti%2Bkollaasi.jpg


Viikon treenit:
ma: 2x30min vaunulenkki, 45min core
ti:  45min vaunulenkki, SD:n salitreeni
ke: 1h vaunulenkki, SD:n kahvakuulatreeni kotona
to: lepopäivä
pe: lepopäivä
la: SD:n salitreeni
su: 45min vaunulenkki ja SD:n salitreeni

Painon muutos viikossa: -500g
Painon muutos neljältä viikolta: -3,7kg

500g painonpudotus tuntuu hienoiselta pettymykseltä. Olin odottanut tällekin viikolle viime viikon kaltaista tulosta. Kävin viikonloppuna molempina päivinä salilla ja kyllähän lihakset keräävät nestettä anaerobisen treenin jälkeen ja paino voi joillakin jopa nousta treenin jälkeisenä päivänä. Taidanpa siis tehdä huomenna extrapunnituksen, ennen kuin masennun tuosta tuloksesta!

Mä ajattelin, että dieetin eka viikko olisi kaikista vaikein, mutta jostain syystä tällä toisella viikolla on tehnyt mieli kaikkea kiellettyä, etenkin leipää! On myös ollut houkutuksia, torstaina kävi miehen vanha luokkakaveri lastensa kanssa, ja toi Brunbergin tryffeleitä ja perjantaina oltiin pojan kanssa viettämässä iltaa kaverilla, jossa oli myös jos jonkinmoista herkkua. Tiukkana on kuitenkin pysytty, eikä dieetistä poiketa!

Treeni maistuu ja salilla voisi käydä useamminkin, ei vaan aikataulut oikein anna myöten. Mies käy myös pari kertaa viikossa treenaamassa ja on tietysti kaikkea muutakin pakollista ohjelmaa. Itse kuitenkin tykkään huomattavasti enemmän treenata salilla kuin tehdä kotijumppaa.

Vaikka viime viikon painonpudotus tosiaan vähän liian pieneltä tuntuu, fiilis on kuitenkin hyvä ja saavutetut kokonaistulokset motivoivat.
Tästä on taas hyvä lähteä uuteen viikkoon!