Superdieetti – viikkokatsaus 5/6

Viikon treenit:
ma: 2x30min lenkki, äiti-vauva core
ti: 45min lenkki
ke: salitreeni
to: lepopäivä
pe: 1h vaunulenkki (hyvässä tuplamamma seurassa!) ja kahvakuulatreeni kotona
la: salitreeni
su: lepopäivä
Painonmuutos: -800g
Painonmuutos seitsemässä viikossa: -6,8kg

Uskomatonta, että jo kertaalleen selätetty flunssa iski päälle uudestaan! Lauantaina lähdin heti aamusta salille, treeni ei oikein luistanut, väsytti ja kolotti. Illalla olo huononi ja sunnuntai aamuna olikin taas lämpöä. Nyt on kyllä huonoa tuuria… Tämä olisikin viimeinen Superdieetti viikko ja tiukimmat dieettipäivät siis edessä. Ruokavalio alkaa olla hyvin karsittu. Kyllä siis harmittaa, että ei pysty vetämään täysillä loppuun! No, nyt ei taas auta muu kuin mennä muutama päivä eteenpäin ruokavalion voimin ja toivoa, että tästä parannutaan nopeasti.

Kokonaispainonmuutos näyttää ja etenkin tuntuu kuitenkin oikein hyvältä. Flunssa poislukien olo on hyvä. Toki dieetti alkaa tökkiä, mutta tulokset motivoivat ja auttavat jaksamaan. Kroppa on jo huomattavasti kiinteämpi ja suurimmat muutokset huomaa jenkkakahvojen pienenemisestä ja käsivarsista. Mittanauhaa en ole käyttänyt, mutta senttejä on kyllä lähtenyt! Parhaiten tämän huomaa vanhoista vaatteista, farkkuihin saa taas laittaa jo vyön!

Viimeinen viikko lähtee siis käyntiin ja toivotaan, että päästään siihen 7,5kilon kokonaislukemaan! Tästä on sitten hyvä jatkaa hieman löysemmällä ruokavaliolla ja pudottaa vielä ne muutamat kilot.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *