Superdieetti – viikkokatsaus 3/6

Viikon treenit:
ma: 2x30min vaunulenkki ja 45min core
ti: SD:n salitreeni
ke: 50min vaunulenkki
to: SD:n kahvakuulatreeni kotona
pe: 50min vaunulenkki
la: sairaana (tankkauspäivä)
su: sairaana
Painonmuutos: -1kg
Painon muutos viideltä viikolta: -4,7kg

Puolet Superdieetistä takana ja kokonaistulokseen olen erittäin tyytyväinen, lähes viisi kiloa on lähtenyt viidessä viikossa (josta siis kolme Superdieettiä)! Luulen kuitenkin, että nyt viiden kilon jälkeen paino putoaa hitaammin, kun ylimääräistä ei ole enää niin paljoa.

Perjantaina alkanut flunssa vesitti loppuviikon treenit ja nyt jäikin yksi salitreeni, yksi kahvakuulatreeni ja jopa yksi lenkki tekemättä. Eilen nousi kuume, joten alkuviikkokin mennään vain ruokavalion voimin. Kyllä harmittaa, mutta kipeänä ei tosiaan kannata treenata.

Ohjeiden mukaan sunnuntaina olisi ollut tankkauspäivä, jonka tarkoituksena oli boostata aineenvaihduntaa. Me päätettiin siirtää tämä jo lauantaille, kun ei muutenkaan päässyt treenaamaan kipeyden vuoksi. Tankkauspäivänä sai siis syödä hieman enemmän ja hieman vapaammin. Me herkuteltiin tortilloilla ja illalla ohjeiden mukaisella määrällä vaniljajäätelöä ja mansikoita! Jäätelö toki punnittiin, ettei mennyt ihan överiksi, mutta muuten päivän syömisiä ei punnittu, syötiin muuten vain kohtuudella.

Lauantaina kävin kirjoittamassa uuden sopparin salille, jossa kävin ennen esikoista ja sitten esikoisen syntymän jälkeen, kunnes jouduin lopettamaan tyttöjen raskauden edetessä tarpeeksi pitkälle. Nyt olen siis käynyt vain kaupungin uimahallien saleilla. Salilla oli tänään avoimet ovet ja tarjouksena syyskuu ilmaiseksi, ei avausmaksua ja vuoden salitreenit 350€. Varsin kohtuullinen kuukausimaksu verrattuna moneen muuhun paikkaan (toisessa läheisessä paikassa hinta olisi 864€/vuosi!). Tykkäisin erityisesti ryhmäliikuntatunneista, mutta näin kolmen pienen lapsen kanssa aikataulut ei aina sovi ja ryhmäliikuntatunnit tuntuvat tällä hetkellä liian kellonaikaan sidotulta. Pelkkä salitreeni saa siis nyt riittää.

Toivotaan, että flunssa selätetään nopeasti ja päästään takaisin treenaamaan! Tavotteiden puolessa välissä mennään jo!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *